Uwaga!
Za wpływ deklaracji korzystania z obiadów odpowiedzialny jest rodzic dziecka/ucznia.
Dekaracje należy przesłać na adres Pani Intendentki Moniki Dobosiewicz - intendent@szkolagorki.edu.pl, nie do sekretariatu szkoły.
W związku z tym, należy przesłać wiadomość do Pani Intendentki w sprawie korzytania przez dziecko z obiadów - wiadomości będą uznane jako wiążące,
natomiast deklarację należy donieść w oryginale do Pani Intendentki tylko takie będą akceptowane.
OBIADY dla uczniów szkoły będą wydawane w n/w terminach:
- od 03 września 2024 r., gdy rodzice złożą deklarację do p. Intendent szkoły do 29 sierpnia br.
lub
- od 09 września 2024 r., gdy rodzice złożą deklarację u p. Intendent szkoły do 05 września br.
DEKLARACJA DO POBRANIA TU.
KOMUNIKAT
W związku z Egzaminem Ósmoklasisty w dniach 13, 14 ,15 maja 2025 r.
domofon szkolny będzie wyłączony.
Prosimy o kontakt telefoniczny 25/757-78-56 lub na: sekretariat@szkolagorki.edu.pl