Uwaga!
Za wpływ deklaracji korzystania z obiadów odpowiedzialny jest rodzic dziecka/ucznia.
Dekaracje należy przesłać na adres Pani Intendentki Moniki Dobosiewicz - intendent@szkolagorki.edu.pl, nie do sekretariatu szkoły.
W związku z tym, należy przesłać wiadomość do Pani Intendentki w sprawie korzytania przez dziecko z obiadów - wiadomości będą uznane jako wiążące,
natomiast deklarację należy donieść w oryginale do Pani Intendentki tylko takie będą akceptowane.
OBIADY dla uczniów szkoły będą wydawane w n/w terminach:
- od 03 września 2024 r., gdy rodzice złożą deklarację do p. Intendent szkoły do 29 sierpnia br.
lub
- od 09 września 2024 r., gdy rodzice złożą deklarację u p. Intendent szkoły do 05 września br.
DEKLARACJA DO POBRANIA TU.
OGŁOSZENIE
uprzejmie informuję, że w dniach 24, 27, 30 i 31 grudnia br. sekretariat szkoły będzie nieczynny.
Proszę o zgłaszanie spraw do dnia 23 grudnia lub od 02 stycznia 2025 r.
W sprawach pilnych proszę o przesyłanie wiadomości na adres e-mail: sekretariat@szkolagorki.edu.pl
/-/ Renata Osica-Duszczyk
dyrektor szkoły