Szanowni Państwo,
ze względu na obowiązek zmiany legitymacji szkolnych, które od roku szkolnego 2024/2025 będą wydawane w formie plastikowej karty (e-legitmacja), prosimy o dostarczenie na adres mailowy: sekretariat@szkolagorki.edu.pl zeskanowanego zdjęcia dziecka. Przesłane zdjęcie powinno mieć format 19 x 26 mm /*.jpg/ - w wiadomości należy wpisać imię i nazwisko dziecka.
Prosimy o przesłanie zdjęcia w nieprzekraczalnym terminie do 10.09.2024 r. (WAŻNE !)
*Zdjęcie do e-legitymacji musi spełniać następujące wymagania:
INFORMACJA DOTYCZY TYLKO DZIECI, KTÓRE ROZPOCZYNAJĄ 1 KLASĘ SZKOŁY PODSTAWOWEJ.
OGŁOSZENIE
Informuję, że w związku
z nieobecnością pracownika sekretariatu
dniach od 09 do odwołania br.
sekretariat szkoły będzie nieczynny.
Proszę o kontakt drogą e-mail: sekretariat@szkolagorki.edu.pl