W związku z nasileniem zachorowań na COVID-19 decyzją Ministra Edukacji Narodowej od 12 do 25 marca 2020 r. zawieszone zostały zajęcia dydaktyczno-wychowawcze w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych (publicznych i niepublicznych). Działanie to ma na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się zakażenia koronawirusem. W związku z powyższym oraz sygnałami zgłaszanymi do stacji sanitarno-epidemiologicznych o sytuacjach niewłaściwego zachowania Mazowiecki Państwowy Wojewódzki Inspektor Sanitarny apeluje o:
OGŁOSZENIE
uprzejmie informuję, że w dniach 24, 27, 30 i 31 grudnia br. sekretariat szkoły będzie nieczynny.
Proszę o zgłaszanie spraw do dnia 23 grudnia lub od 02 stycznia 2025 r.
W sprawach pilnych proszę o przesyłanie wiadomości na adres e-mail: sekretariat@szkolagorki.edu.pl
/-/ Renata Osica-Duszczyk
dyrektor szkoły